دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024

حجت الاسلام غلامرضا ناظمی از برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در قم و با حضور پنج هزار و 500 قاری و حافظ خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم  در سومین همایش قاریان و حافظان قرآن کریم در شبستان حرم مطهر با بیان مطلب فوق گفت: این دوره از مسابقات از شنبه آغاز شده است و تا سه شنبه 8مهرماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و با همکاری مجمع حافظان و قاریان قرآن کریم در حال برگزاری است.

حجت الاسلام ناظمی تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود که شرکت کنندگان خواهر و برادر در رشته های حفظ، مفاهیم، قرائت، ترجمه و تفسیر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه در خصوص برنامه های قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای سازمان اوقاف ترویج مسائل قرآنی در سطح کشور است از این رو در ماه مبارک رمضان امسال قرائت قرآن در تمامی بقاع امامزادگان برپا شد.

وی افزود: در طول این ماه 3هزار جوان قمی تحت پوشش کلاس های قرآنی این اداره کل قرار گرفتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزاری برنامه شبهای رمضان از رادیو قم را از دیگر برنامه های قرآنی اوقاف برشمرد و گفت: این برنامه هر شب به طور مستقیم از رادیو قم پخش می شود که در آن به فعالیت های قرآنی در سطح استان پرداخته می شود.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha